berenda

ساخت وبلاگ

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد خلخال در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان خلخال و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد خلخال پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد خلخال دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/173/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-خلخال-97---98.html

 

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 71 تاريخ : پنجشنبه 19 مهر 1397 ساعت: 22:21

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد اصلاندوز در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصلاندوز نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان اصلاندوز و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد اصلاندوز را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصلاندوز 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اصلاندوز تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد اصلاندوز پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد اصلاندوز دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد اصلاندوز 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/171/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-اصلاندوز-97---98.html

 

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 86 تاريخ : پنجشنبه 19 مهر 1397 ساعت: 22:18

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد خلخال بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد خلخال از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد خلخال 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد خلخال و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد خلخال می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/139/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-خلخال-.html

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 61 تاريخ : پنجشنبه 19 مهر 1397 ساعت: 22:14

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد اصلاندوز بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد اصلاندوز از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اصلاندوز ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اصلاندوز 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد اصلاندوز 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد اصلاندوز و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد اصلاندوز می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/137/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-اصلاندوز.html

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 76 تاريخ : پنجشنبه 19 مهر 1397 ساعت: 22:09

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سما خلخال در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خلخال نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان سما خلخال و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خلخال را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خلخال 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خلخال تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما خلخال پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما خلخال دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خلخال 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/174/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-خلخال-97---98.html

 

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 77 تاريخ : پنجشنبه 19 مهر 1397 ساعت: 21:02

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد سما پارس آباد مغان در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما پارس آباد مغان نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان سما پارس آباد مغان و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد سما پارس آباد مغان را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما پارس آباد مغان 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما پارس آباد مغان تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد سما پارس آباد مغان پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد سما پارس آباد مغان دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما پارس آباد مغان 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/172/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-پارس-آباد-مغان-97---98.html

 

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 76 تاريخ : پنجشنبه 19 مهر 1397 ساعت: 20:58

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد پارس آباد مغان در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد پارس آباد مغان نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان پارس آباد مغان و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد پارس آباد مغان را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد پارس آباد مغان 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پارس آباد مغان تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد پارس آباد مغان پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد پارس آباد مغان دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد پارس آباد مغان 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/170/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-پارس-آباد-مغان-97---98.html

 

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 70 تاريخ : پنجشنبه 19 مهر 1397 ساعت: 20:48

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد سما خلخال بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد سما خلخال از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خلخال ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خلخال 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما خلخال 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد سما خلخال و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد سما خلخال می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/140/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-خلخال.html

 

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 83 تاريخ : پنجشنبه 19 مهر 1397 ساعت: 20:43

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد سما پارس آباد مغان بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد سما پارس آباد مغان از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سما پارس آباد مغان ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سما پارس آباد مغان 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سما پارس آباد مغان 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد سما پارس آباد مغان و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد سما پارس آباد مغان می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/138/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-سما-پارس-آباد-مغان.html

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 67 تاريخ : پنجشنبه 19 مهر 1397 ساعت: 20:33

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد پارس آباد مغان بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد پارس آباد مغان از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پارس آباد مغان ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد پارس آباد مغان 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد پارس آباد مغان 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد پارس آباد مغان و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد پارس آباد مغان می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/136/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-پارس-آباد-مغان.html

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 65 تاريخ : پنجشنبه 19 مهر 1397 ساعت: 20:25

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد قره ضیاالدین در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد قره ضیاالدین نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان قره ضیاالدین و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد قره ضیاالدین را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد قره ضیاالدین 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قره ضیاالدین تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد قره ضیاالدین پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد قره ضیاالدین دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد قره ضیاالدین 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/112/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-قره-ضیاالدین-97---98.html

 

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 64 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 20:15

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد خوی در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خوی نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان خوی و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد خوی را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خوی 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خوی تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد خوی پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد خوی دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد خوی 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/111/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-خوی-97---98.html

 

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 69 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 20:10

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد بوکان در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان نام  برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی  پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد .  داوطلبانی که از ساکنان بوکان و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون  کنکور دانشگاه آزاد بوکان را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97 – 98 و  شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند  . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان تنها در نحوه ورود به  دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت  دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه  آزاد بوکان پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند  بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد بوکان دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/110/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-بوکان-97---98.html

 

 
 
berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 56 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 20:06

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد قره ضیاالدین بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد قره ضیاالدین از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قره ضیاالدین ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد قره ضیاالدین 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد قره ضیاالدین 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد قره ضیاالدین و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد قره ضیاالدین می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/57/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-قره-ضیاالدین.html

 

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 66 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 20:02

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد خوی بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد خوی از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خوی ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خوی 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد خوی 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد خوی و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد خوی می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/56/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-خوی.html

 

 

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 56 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 19:57

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد بوکان بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد بوکان از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد بوکان 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد بوکان و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد بوکان می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/55/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-بوکان-.html

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 54 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 19:48

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد تسوج در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان تسوج و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد تسوج پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد تسوج دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/82/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-تسوج-97---98.html

 

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 85 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 18:28

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . به استناد از سامانه مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد واحد بندر شرفخانه در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندر شرفخانه نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان بندر شرفخانه و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد بندر شرفخانه را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندر شرفخانه 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندر شرفخانه تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت با آزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد بندر شرفخانه پذیرش می شوند ، از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در واحد بندر شرفخانه دقت لازم را در انتخاب رشته و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردان و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد بندر شرفخانه 97 - 98 توصیه می کنم به ساییت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/81/ثبت-نام-و-لیست-رشته-های-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-بندر-شرفخانه-97---98.html

 

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 67 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 18:22

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد تسوج بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد تسوج از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تسوج 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد تسوج و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد تسوج می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/27/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-تسوج.html

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 65 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 18:15

 

با یک حساب سرانگشتی و طبق آمار دانشگاه آزاد ، بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد بندر شرفخانه بصورت بدون کنکور ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو دانشگاه آزاد بندر شرفخانه از سال 91 به بعد اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است . البته با توجه به سابقه 6 ساله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بندر شرفخانه ، هنوز هم داوطلبانی هستند که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بندر شرفخانه 98 بی اطلاع می باشند . دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ، رشته ارائه داده است .  در لیست رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد بندر شرفخانه 98 صرفا رشته های غیر پزشکی ارائه شده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد بندر شرفخانه و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند . برای مشاهده لیست رشته های بدون آرمون دانشگاه آزاد بندر شرفخانه می توانید به سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو مراجعه کنید :

 

 

www.tahsilico.com/blog/tech/view/26/لیست-رشته-های-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد-بندر-شرفخانه.html

 

 

berenda...
ما را در سایت berenda دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : berenda berenda بازدید : 72 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 18:09